    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozprawa rozwodowa i karna
    Date: Fri, 22 Aug 2003 09:59:13 +0200

    Użytkownik "urticae" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4923.000002d6.3f44c3ce@newsgate.onet.pl...

    > Świadkowie żony na rozprawie rozwodowej mówili o całym pożyciu jak i o
    > ostatnim okresie tj. po wniesieniu sprawy rozwodowej. Nie mówili tam nic
    abym
    > żonę bił, czy maltretował psychicznie. Na rozprawie karnej śpiewali o tym
    jak z
    > nut. Mówili przy tym że wiedzą o tym od żony która przyjeżdżała do nich po
    tych
    > dramatycznych zajściach i na bierząco opowiadała im o tym
    wszystkim.Dlaczego
    > zatem nie powiedzieli tego na rozprawie rozwodowej?
> [...]

    Przeczytaj jeszcze raz dokladnie to, co ci napisala Sandra i zastanow sie.

    Wg mnie zachowujesz sie "zbyt nerwowo".

    Przesluchali dzieciaki nie tak, jak wg Ciebie powinii - nie mysl o tym jak
    znalezc haka
    na przesluchujacych, lecz zastanow sie nad wyjsciem z sytuacji.
    Moze wniosek o ponowne zbadanie sprawy w rzpychodni ze wzgledu na nowe
    okolicznosci ?
    Moze jakis wniosek do sadu?

    Boguslaw