  • Data: 2009-06-06 16:21:01
    Temat: Re: rozprawa a wniosek.
    Od: piotrliwszic <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Cze, 14:15, Mar <n...@n...net> wrote:
    > Witam,
    >
    > Dwoch oskarzonych, jeden zlozyl wniosek o o dobrowolnie poddanie sie
    > karze a drugi sie nie przyznal.
    >
    > Czy pierwszemu sad klepnie wyrok a drugiemu wyznaczy rozprawe? Jak to
    > wyglada w praktyce?

    Sąd wyłączy ze sprawy tego który chce się przyznać i rozpatrzy jego
    wniosek
    w trybie art. 387 k.p.k. o ile nie rozpoczęto przewodu sądowego, a
    więc nie odczytano aktu
    oskarżenia.

    Ten wniosek będzie rozpatrywał inny sędzia. U mnie jest taka praktyka,
    że odbywa się to tego samego dnia
    co wyłączenie sprawy i od razu wiadomo czy zapadnie wyrok czy nie. Nie
    zawsze dobrowolne poddanie się karze
    skutkuje wyrokiem. Wszystko zależy od tego jak się ten chętny na wyrok
    dogada z prokuratorem, co do warunków.

    Sprawa tego drugiego będzie się toczyć swoim tempem.