  • Data: 2007-04-23 17:42:41
    Temat: Re: rozpowszechnianie w sensie karnym
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kubiak wrote:

    > No jak do ściany... Piszę po raz ostatni: *da się* ściągać, jednocześnie
    > nie udostępniając!
    Przeczytałem to, co napisałeś i przyjąłem do wiadomości, wiem, że się DA,
    ale nie w tym rzecz, że się da, technicznie biorąc, choć oczywiście
    skutecznośc będzie dużo mniejsza.
    Inaczej mówiąc, jeśli ustawię sobie maksymalną prędkość pobierania na zero,
    to nikt ode mnie nic nie ściągnie, ale mój IP pojawi się w
    programie "kogoś", zatem to IP w tym wypadku nie będzie żadnym dowodem w
    sprawie....

    --
    Maciek
    Polska Grupa Freesco