eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworozpatrzenie reklamacji - ile dni? › Re: rozpatrzenie reklamacji - ile dni?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozpatrzenie reklamacji - ile dni?
    Date: Thu, 26 Jun 2008 02:52:13 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <g3up7u$nf0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <g3u953$5ih$1@achot.icm.edu.pl> <g3ug9j$9km$1@inews.gazeta.pl>
    <g3uibt$lb3$1@achot.icm.edu.pl> <g3uja2$kog$1@inews.gazeta.pl>
    <g3ujmd$n04$1@achot.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: gfp58.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1214441534 24032 83.12.145.58 (26 Jun 2008 00:52:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Jun 2008 00:52:14 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    X-Antivirus: avast! (VPS 080625-0, 2008-06-25), Outbound message
    In-Reply-To: <g3ujmd$n04$1@achot.icm.edu.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.14) Gecko/20080421
    Lightning/0.8 Thunderbird/2.0.0.14 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:539632
    [ ukryj nagłówki ]

    Marx pisze:

    >> ja dostawałem.
    > na plyte glowna, procesor czy dysk?
    > pokaz mi taki sklep :)
    > raz jeden jedyny dostalem w znak.pl ichnia karteczke, wydrukowana, z
    > warunkami gwarancji

    Na wszystko :)

    >> kupowałeś jako szary kowalski czy na firmę?
    > jako kowalski

    to już dobrze.

    > Czyli tak, rozumiem, ze oddalem sprzedawcy, on sie nie ustosunkowal w ciagu
    > 14 dni, wiec reklamacje uznal za zasadna i mam prawo domagac sie paru
    > rzeczy. Tylko w jakim terminie.

    Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do Twojego żądania, a potem
    bez zbędnej zwłoki wykonać to żądanie (chyba że je odrzucił, no i
    oczywiście wchodzą w grę przepychanki z uciążliwością i kosztami).
    Kiedyś padło takie stwierdzenie (nie wiem czy nie tu), że jeśli chciałeś
    wymiany, a sklep się nie wyrobił lub uznał, a ana półce mają taki sprzęt
    to mają obowiązek od ręki towar wydać.

    > W kazdym razie, co mam powiedziec panu jak mi powie, ze to nie sklep udziela
    > gwarancji, a producent i ze on nic nie moze zrobic, bo przeciez wyslal do
    > producenta, ktory swoja droga trzyma to juz prawie 21 dni...

    Powołując się na niezgodność z umową musisz jasno dać sprzedawcy (na
    piśmie) że powołujesz się na ustawę i czego żądasz. Jeżeli poszedłeś do
    sklepu i dałeś im sprzęt z tekstem zepsuło się zróbcie coś z tym, to
    sprzedawca działa pewnie w ramach jakiś ich wewnętrznych procedur.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1