    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozmowa z BOK Operatora GSM nagrywanie rozmowy
    Date: Tue, 27 Sep 2011 11:27:36 +0200

    > Ileż razy można...............
    >
    > Jest w archiwum. A może zrobić FAQ grupy? ;-)

    Poogoglowalem ale o nagrywaniu akurat o przypadku jaki pytam nie widzę
    konkretów
    czy mozesz przytoczyć jakies?

    obiło mi się gdzieś na jakims forum, ze jak jestes nagrywany to juz nie
    musisz ty informowac
    nagrywając taką rozmowe,
    miałem ostatnio przypadek ciekawy, jak poinformowałem konsultanta play, ze
    równiez go nagrywam
    jak każdą rozmowe, jak to w błąd wprowadzcie klientów, to się oburzyła
    i powiedziała, ze to niezgodne z prawem:) pytam z jakim prawem,
    odpowiadzała, że z prawem ich firmy :)
    i zamilkła

    tu dyskusja się rozwija ale tez konkretów brak:)
    pozdrawiam