  • Data: 2008-01-11 17:46:04
    Temat: Re: rozliczenie CO z poprzednim wlascicielem
    Od: "zenek" <d...@d...dd> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Deno" < > napisał w wiadomości

    > "Wszelkie korzysci i ciezary zwiazane z przedmiotem umowy przejda na
    > kupujacych z dniem wydania, do tego dnia wszelkie oplaty za mieszkanie,
    > w tym za dostawe energii elektrycznej i gazu ponosi sprzedajaca."
    >
    > W zw. z czym odmowiłem. Po kilku niemilych slowach dzwoni do mnie
    > posrednik z biura nieruchomosci z tym samym "żądaniem" twierdzac ze sa
    > to pieniadze poprzedniegio wlasciciela i 1szy raz sie spotkala z
    > przypadkiem aby ktos nie chcial zwrocic nadplaty bo to "nieludzkie"
    >
    > W zw z czym pytanie ogolne- czy faktycznie tak się przyjęło załatwiać
> [...]

    Ciekawe, czy gdyby przyszlo rozliczenie, ze musisz doplacic 10 000 PLN,
    tez radosnie bys to wzial na siebie. Albo gdyby poprzedni wlasciciel
    mieszkania obiecal je wynajac za darmo na 3 lata panu X to tez bys mu to
    mieszkanie wynajal za darmo, tłumacząc, ze to ciezar, ktory na Ciebie
    przeszedl.

    Wg mnie jest jasne, ze powinienes rozliczyc sie ze sprzedajaca. Rozliczenie
    wody to sprawa sprzed sprzedazy.
    W identycznej sytuacji oddalem kase za wode poprzedniemu wlascicielowi.

    Pozdrawiam
    zenek

    PS. Nie jestem prawnikiem