  • Data: 2008-05-15 18:19:34
    Temat: Re: rozliczenia CO a nieudostepnienie pomieszczenia do odczytu
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14.05.2008 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:
    > Przejrzyj sobie archiwa.
    > Z podzielnikami jest cały cyrk, niestety "wsparty prawnie" stosownymi
    > przepisami.
    [...]

    Dzieki za rady. Akurat u mnie sa podzielniki elektroniczne i z tego
    co zauwazylem, raczej nie przeklamuja zbytnio odczytow. Z racji
    moich preferencji temperaturowych, jak do tej pory mialem co roku
    nadplate na poziomie 900-1000 zl.

    > Acz rozumiem Twoją irytację, to obawiam się, że może być ciężko coś
    > wywalczyć: wykorzystali nieświadomość faktu, że nieudostępnienie
    > urządzenia pomiarowego grozi właśnie taką "sankcją"!

    Zglosilem sie do Rzecznika Konsumentow, ale niestety odmowil
    zajecia sie sprawa -- wobec spoldzielni nie jestem konsumentem, ale
    czlonkiem. Sprobuje zaczac od odwolania sie do zarzadu spoldzielni,
    moze to cos da.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *