    From: "=== igoR ===" <i...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozliczanie kosztow wywozu śmieci (wspólnota)
    Date: Thu, 28 May 2009 22:31:59 +0000 (UTC)

    U mnie jest od lokalu, stała kwota. Chyba najlepiej, biorąc pod uwagę
    prywatność. Często ktoś u mnie nocuje, kto wie, czy któremuś z sąsiadów nie
    przyszłoby do głowy, żebym dopłacał, gdyby było od ilości osób. No i druga
    sprawa: jak udowodnić komuś, ile osób mieszka? Sprawdzać wyrywkowo wieczorami?
    ;) Reasumując: chyba najlepszy sposób, najprostszy i bez kombinowania. Tak
    samo (od lokalu) mam rozliczane: sprzątanie części wspólnych, prąd na klatce i
    w piwnicy, konserwacje pieca CO, i inne. Od metrażu fundusz remontowy i
    wynagrodzenie zarządcy, a to co można, z liczników.

    --
    igoR