  • Data: 2006-11-03 07:17:50
    Temat: Re: rower w autobusie
    Od: AdamS <a...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) wrote:

    > Choć miło jak przewoźnik napisze o tym jasno - ostatnio przez
    > przypadek czytałem taki regulamin - maks. 5 rowerów, poza godzinami
    > szczytu, rowery robią wypad jak wsiądzie inwalida lub ktoś
    > z wózkiem dziecinnym i trzeba mu zrobić miejsce...

    Nie bardzo rozumiem dlaczego pasażer z rowerem ma ustępować poprzez
    "*wypad*". Czy w takim przypadku zostaje mu zwrócona należność jaką
    zapłacili za bilet zarówno za siebie jak i za bagaż?
    Poza tym inwalida to dość ogólne pojęcie i właściwie poza inwalidą na
    wózku nie widzę by innym przeszkadzał rower. I dlaczego ktoś z wózkiem
    dziecinnym ma pierwszeństwo przed kimś z rowerem tudzież innym
    bagażem?

    --
    Pozdrawiam AdamS