  • Data: 2020-02-05 14:46:11
    Temat: Re: rodzina zastepcza
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 5 Feb 2020 14:16:22 +0100, J.F. napisał(a):

    > Na to by jednak trzeba nalozyc dane sprzed 20 lat - ile kobiet sie
    > wtedy urodzilo.

    Nie mam zdrowia szukać po internetach, ale ZTCP liczba noworodków jest
    dobrze skorelowana z liczbą kobiet w wieku rozrodczym. Niewielki wzrost
    dzietności w 2016 był związany z lokalnym maksimum tychże i zaraz potem
    spadł, a 500+ nie zdopingowało do rodzenia nikogo, przynajmniej w
    "mierzalnym" zakresie.

    > Co by nie mowic, to PO mowilo, ze na 500+ nie ma pieniedzy, a PiS dal
    > i wyrwy w budzecie nie zrobil.
    > Ba - jest lepiej niz za poprzednikow.

    PiS trafił na dobrą koniunkturę, a i tak co roku miał deficyt. 14 krajów UE
    miało w 2018 nadwyżkę:
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/14-krajow-UE-z-nadw
    yzka-w-finansach-publicznych-Polska-z-deficytem-7656
    018.html

    Misiewicze ratowali się jednorazowymi wpływami. W 2020 mają być m.in. z
    opłaty przekształceniowej przy przenoszeniu aktywów z OFE, ze sprzedaży
    częstotliwości oraz praw o emisji CO2. Ekonomiści twierdzą, że
    zrównoważonego budżetu w tym roku nie zobaczymy, bo przychody to w dużej
    części SF.

    Hossa się skończy, wydatki zostaną i będzie Wenezuela+.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/