  • Data: 2009-08-18 10:48:46
    Temat: Re: roboty przymusowe w szkole podstawowej
    Od: "ML" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szerr <n...@p...pl> napisał(a):

    > Zastanów się jeszcze raz, o jaką pracę, w jakim sensie tu chodzi - i nie
    > manipuluj Konstytucją, bo nie wystarczy jej przeczytać.

    Nie ma tu napisane o jaki rodzaj pracy chodzi, więc rozumiem, że chodzi o
    każdy rodzaj (umowę o pracę, zlecenie, dzieło, pracę wykonywaną karnie przez
    skazanych i każdy inny rodzaj pracy).
    W każdym punkcie 1-4 jest opisane, jakie warunki ma spełniać praca i w każdym
    jest napisane, że wyjątki mogą być określane w ustawie. Wymienione przeze mnie
    rodzaje pracy są opisane w odpowiednich ustawach. Np. praca na umowę zlecenia
    jest regulowana w kodeksie cywilnym, a nie w jakimś statucie.