    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: robienie zdjęć i wykorzystanie wizerunku - POMOCY!!!
    Date: Mon, 19 Feb 2007 14:10:23 +0100

    On Mon, 19 Feb 2007, Andrzej Lawa wrote:

    > Odnieś się, proszę, do mojego przykładu ze zdjęciem zbiorowym
    > podzielonym liniami na portrety...

    Może ja spróbuję odnieść się do technicznej strony tezy Olgierda;
    zrobię to w sposób najprostszy, czyli posługując się przykładami
    linków do strony grupowicza z p.r.f.c:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/06/35/1.htm
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/06/34/3.htm
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/06/30/4.htm

    Śmiało możesz powiększyć na całą ścianę i podzielić liniami na portrety,
    jeśli ktoś będzie się czepiał to nie o prawa do wizerunku - a przynajmniej
    mam takie pełne przekonianie :), zaś czy pomalowanie sobie tak ściany
    utworem zależnym w pomieszczeniu niepublicznym stanowi "dozwolony użytek"
    to nie wiem, spytaj autora czy da Ci licencję :)

    Teraz piłeczka po stronie Olgierda - czy TEN aspekt "niemożności
    bezspornego stwierdzenia" (a może bezspornego stwierdzenia niemożności)
    miał na myśli :|

    pzdr, Gotfryd