  • Data: 2007-02-19 13:59:31
    Temat: Re: robienie zdjęć i wykorzystanie wizerunku - POMOCY!!!
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    news:pan.2007.02.19.12.37.10.534821@olgierd.wordpres
    s.com...

    > Uważasz, że jeśli zapozujesz mi do zdjęcia to możesz się domyślać
    > czy wystawię je na pornostronie, na stronie z seryjnymi mordercami czy w
    > reklamie mercedesa?

    zdjecia byly robione w okrelonym miejscu, w okreslonych okolicznosciach,
    obrazuja to co mialy i z dziesiatkow czy setek ludzi burzy sie tylko jeden
    jelop i do tego odrazu przez papuge

    sugeruje ze z duzo wiekszym prawdopodobienstwem mozna zalozyc ze gosc
    wiedzial do czego pozuje, jednak przliczyl sie ze swoim "kamuflazem" albo
    chce latwo zarobic pare zeta, niz to ze pytajacy sciemnia