  • Data: 2007-02-19 12:34:50
    Temat: Re: robienie zdjęć i wykorzystanie wizerunku - POMOCY!!!
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Powiedział(a) *Marcin Debowski* na tej grupie:

    > Bardzo się dziwię takiej interpretacji (czy raczej argumentacji). Nie wiem
    > z czego ma tu wynikać domniemanie zgody na publikację.

    No właśnie rzecz w tym, że nie potrzebował zgody, ponieważ tu jest
    ten "fragment większej całości".
    Co innego jeśli ludzie się ustawiają *w celu pozowania*, czyli sytuacja
    jest sama w sobie zdjęciowa.

    > To też prawdę mówiąc nie wiem z czego wynika, bo z PA raczej nie.

    Z PA nie bardzo, fakt, ale już z innych przepisów bardziej, np. 23 kc.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==