eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworobienie w balonaRe: robienie w balona
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.task.gda.p
    l!not-for-mail
    From: "Waldek" <w...@w...gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: robienie w balona
    Date: Sat, 20 Aug 2011 08:03:35 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <j2nijl$na2$1@news.task.gda.pl>
    References: <j2llgk$7ml$1@news.task.gda.pl> <4e4e5d66$1@news.home.net.pl>
    <4e4ed10e$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e4edc9c$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: host103.router5.tygrys.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1313820085 23874 213.108.116.103 (20 Aug 2011 06:01:25 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 20 Aug 2011 06:01:25 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:686193
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:4e4edc9c$1@news.home.net.pl...
    >W dniu 19.08.2011 23:09, to pisze:
    >> begin Andrzej Lawa
    >>
    >>> A nie było czegoś takiego czasem:
    >>>
    >>> *) ceny oraz promocje na stronie nie stanowią oferty w rozumieniu
    >>> ustawy...
    >>
    >> Mam poważne wątpliwości, czy tego typu dopisek ma jakikolwiek skutek
    >> prawny...
    >>
    >
    > I tak, i nie. Jest bardziej skutkiem niż przyczyną - strona informacyjna
    > nie spełnia formalnych warunków publicznie złożonej oferty, m.in. dlatego,
    > że nie możesz jej na tej stronie przyjąć.
    >
    > Co innego sklep internetowy.
    >
    > Albo prościej, specjalnie dla Waldusia, w formie analogii: ktoś znalazł
    > sobie jakaś starą ulotkę reklamową sprzed lat i poszedł z tą ulotką do
    > sklepu. A na miejscu najpierw zdziwienie, a potem tupanie nóżkami, że ceny
    > się zmieniły.

    Jędrusiu jeśli potraktować strony www danych firm jako ulotki to masz
    rację.Tylko na ulotkah przeważnie jest dopisek od kiedy i do kiedy jest
    ważna Menu z cenami to też ulotka w końcu.
    Ale czy tak jest dla sprawdzenia zadzwonie w poniedziałek do UOKiK.
    Zawsze to lepsze niż tupanie nóżkami ale każdy mierzy wg siebie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1