  • Data: 2005-01-11 07:36:41
    Temat: Re: ridżest dajdżest - sonsabicze
    Od: "SQ9HHL" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie żona brała udział jakiejś promocji, gdzie było drobnym maczkiem,
    > ze
    > wyraża zgodę na udostępnienie danych osobowych.

    Niekoniecznie. Ostatnio dostałem od nich !! pocztówkę !! na której było
    zdjęcie jadącego samochodu który wjeżdżał do mojego miasta (na co wskazywał
    znak drogowy E-17) i który to podobno mogę wygrać, moje nazwisko, imię,
    adres. Dostałem też cały zestaw śmieci jakieś wygrane po 500.000 zł itp,
    oczywiście przesyłka została rozczłonkowana na niszczarce do dokumentów i
    umieszczona w koszu na śmieci przeznaczonym na papier. Daję głowę, że na
    101% nigdy nic nie podpisywałem, nie brałem udziału w konkursach i wogóle
    zazwyczaj zanim coś podpisze to czytam wszystkie najdrobniejsze druczki więc
    nie udostępniałem swoich danych osobowych. A już na pewno nie dla RD. Więc
    skąd mają moje dane listowni spamerzy ?