eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworewizja w domu? dot. sprawdzania nielegalnosci oprogramowania › Re: rewizja w domu? dot. sprawdzania nielegalnosci oprogramowania
  • Data: 2003-12-02 09:38:09
    Temat: Re: rewizja w domu? dot. sprawdzania nielegalnosci oprogramowania
    Od: "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    hehe niezly dowcip, tzn. nasz calkowita racje - nie nalezy korzystac z
    nielegalnego oprogramowania,
    jak jest wszyscy wiemy,

    ale ja pisalem (jako ze to grupa prawo?) o podstawach prawnych, jesli ja
    glosno pod blokiem, na liscie, w autobusie powiem ze pedze bimber - czy to
    wystarczy do rewizji?? smiem watpic

    pozdr

    darek
    Użytkownik "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dariusz Adamiak" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > domu
    > do
    >
    > W piereszej kolejnosci sprawdzaja uzytkownikow grup dyskusyjnych.
    Zwlaszcza