  • Data: 2005-02-19 13:38:56
    Temat: Re: rewizja?kiedy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Pod warunkiem, ze pies ma szanse przeżyć taki impuls, co do czego mam
    > wątpliwości.

    Ja mam inne wątpliwości - typu o sensowność wyposażania grupy
    interwencyjnej w ciężkie plecaki z osoloną wodą i elektryzujące
    polewaczki ;)

    Hehe - wyobraziłem sobie patrol policji truchtający z plecaczkami jak z
    Ghostbusters ;) A przed akcją wykonujący pracowicie serię ruchów
    posuwisto-zwrotnych w celu napompowania polewaczek ;) Aleternatywnie
    mogliby mieć pompy elektryczne - akumulator oczywiście można upchnąć w
    tym plecaku (będzie jeszcze cięższy - funkcjonariusze będą nabierać
    kondycji w stylu szkoły Boskiego Miszcza ;) )