  • Data: 2010-07-17 13:52:12
    Temat: Re: reklamacje-Orange-kradzież telefonu
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-17 15:34, Pawel pisze:
    > Witam wszystkich
    Jesli jest
    > sens zglaszac kradziez na policji, to czy moge to zglosic w innym
    > miescie, bo nie mam za bardzo kasy na przejazdzki, zeby zglaszac
    > kradziez we wrocku.

    Jest sens jak najbardziej. A nóż telefon się znajdzie. Poza tym jak coś
    się stanie, przekręt z fona Twojego to Ty będziesz udowadniał, że Ci
    telefon ukradli.
    Reklamację pisać, powinni blokować jak potwierdzasz tożsamość w salonie
    bez gadania.
    W innej sieci blokują nawet na infolinii tylko musisz podać dane osobowe
    by potwierdzić tożsamość, a w erze chyba nawet hasło wystarczy jeśli
    było wcześniej nadane.