eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja sprawnego towaruRe: reklamacja sprawnego towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!goblin2!gobli
    n.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMAT
    CH!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Borzymir" <b...@z...pl.wytnij.te.koncowke>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <4c5be086$0$17105$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c5be720$0$2585$65785112@news.neostrada.pl> <i3gp75$eu5$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: reklamacja sprawnego towaru
    Date: Fri, 6 Aug 2010 15:19:00 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-EsetScannerBuild: 5675
    Lines: 18
    Message-ID: <4c5c0bc2$0$19177$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212.244.1.89
    X-Trace: 1281100738 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19177 212.244.1.89:57464
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:648984
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał
    > Że niby mam wjechać samochodem i sobie zamontować przed kupnem?

    Nie znam sie na chlodnicach i sposobach ich sprawdzania, moze da sie bez
    montowania.
    Ale czemu jako klient mialbym sie martwic jak sprzedawca zrealizuje prawo?

    >> Wiec logicznie rzecz biorac niepotrzebnie wysylali gdziekolwiek na
    >> ekspertyzy skoro sami nie sprawdzili.
    >
    > Nic takiego z tego nie wynika.

    :)
    Chcesz sie przekomarzac czy twierdzisz ze klient powinien zaplacic za np
    wysyl na ekspertyze gdzie sprzedawcy sie zechce,
    np do Chin?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1