eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja-prawo konsumenta › Re: reklamacja-prawo konsumenta
  • Data: 2003-10-16 06:55:49
    Temat: Re: reklamacja-prawo konsumenta
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    tomy <z...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Ostatnio reklamowalem sprzet kupiony w jednym z supermarketow. Pani w dziale
    > serwisu powiedziala mi ze naprawa moze potrwac od 14 do 21 dni. Dlaczego?
    > Wydawalo mi sie ze reklamacja moze trwac do 14 dni ale moze sie myle. Jak to
    > jest powiedzcie prosze?
    >
    > Pozdrawiam
    > Tomek
    >
    >
    zależy, w jakim reżimie jest skkładana reklamacja. Jeśli w ramach gwarancji,
    to termin powinien z niej wynikać, a jesli nie wynika , to jest to
    termin "odpowiedni".
    Jeśli reklamacja jest w ramach niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, to
    ustawa stanowi jedynie o "odpowiednim czasie" naprwy lub wymiany. natomiast
    14 dni jest to termin, w którym sprzedawca powiniem ustosunkować sie do
    żądania naprawy lub wymiany. Jeśłi tego nie zrobi, to znaczy , że reklamacje
    uznał za uzasadnioną,

    pzdr

    marek radwański

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1