eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunkiRe: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 30 Sep 2013 09:14:42 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    In-Reply-To: <524873ab$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1309300908570.2680@quad>
    References: <l275qf$s4f$1@mx1.internetia.pl>
    <524729fa$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1309282134520.3852@quad> <l28o2u$rrv$1@mx1.internetia.pl>
    <5247f3c6$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <l28v3n$j66$1@mx1.internetia.pl>
    <52485b14$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    <l29s74$j1c$1@mx1.internetia.pl>
    <524873ab$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 22
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1380528350 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1269 83.15.167.123:62581
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:728845
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 29 Sep 2013, Robert Tomasik wrote:

    > Brak odpowiedzi w terminie jest uznaniem reklamacji

    Brak odpowiedzi.
    Nie brak doręczenia.

    > i domaganie się od
    > konsumenta dowodu, że sklep odpowiedzi nie udzielili jest bezsensowne.

    Przeciwnie.
    Domaganie się wykazania, że klient tej odpowiedzi nie chciał jest
    bezsensowne. Nie ma sensu wykazywanie czy ta odpowiedź leżała
    w 14. dniu, jeśli klient jej NIE CHCIAŁ w tym dniu.
    Jak komuś zależy na wykazaniu nieterminowości to w obecności
    drugiej strony przywala niezwłocznie datownik :D

    Dowodem zaś jest, że po upłynięciu terminu sklep nie umie tej
    odpowiedzi udzielić ani wskazać (tu już w sposób wiarygodny) jak
    została udzielona (mam na myśli odpowiedź "wysłaliśmy poleconym").

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1