  • Data: 2012-02-22 08:03:17
    Temat: Re: reklamacja na wykonanie us?ugi pocztowej - odszkodowanie?
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bartek napisał:
    > Użytkownik "spp"<s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ja mam wrazenie ze w obecnym czasie w usenecie nikomu nie chce sie zajmować
    > żadnym tematem, po za dopierdalaniem się do słówek, stwierdzeń i oglnym
    > czepialstwem.
    >
    > tak że dzięki za to co wkleiłeś - znalazłem właśnie też te informacje,
    > natomiast znalazłem też nieco inne - mówiące o 10 krotności wartości.
    >
    > tak czy inaczej dziękuję, i idę pisać.

    Bo w dobie internetu nikomu się nie chce samemu najpierw poszukać
    informacji, tylko zaczyna od pytania na grupie.

    10krotność wartości dotyczy się zaginięcia przesyłki (i jest to
    10xwartośc traktowania jako polecony 9czyli jakieś 112zł a nie wartość
    jaką zapłaciłeś za przesyłkę)
    Skoro nic nie zginęło a jedynie uległo uszkodzeniu opakowanie to żadnego
    odszkodowania nie dostaniesz bo usługę wykonali (zawsze będą podnosic
    nienależyte opakowanie przedmiotu - chyba nie będziesz powoływał
    biegłych i robił badań za tysiące dla udowodnienia trwałości twojego
    sposobu pakowania), odszkodowania to możesz sobie dochodzić tylko od
    odbiorcy który odmówił odebrania (jak miał obawy co do zawartości i
    takiego dobrego znajomego listonosza to mogli od razu spisać zawartość
    przesyłki i listonosz byłby świadkiem, zwłaszcza że jak piszesz chodziło
    o jedną części w postaci metalowej blaszki.