eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja mebliRe: reklamacja mebli
  • Data: 2003-10-13 02:03:58
    Temat: Re: reklamacja mebli
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <bm5u1n$8t9$1@news.onet.pl>, RamoczKa wrote:
    >> Ponad rok od momentu zakupu? A jak zglosiła? Pisemnie?
    > Najpierw telefonicznie-producentowi, a potem osobiści, pisemnie na druku w
    > sklepie meblowym. taka była prośba producenta, aby zgłosić reklamację przez
    > sklep.
    >
    >>A dlaczego zgłosiła
    >> po roku, miała jakieś przesłanki aby uważać że gwarancja jest dłuższa niż
    >> rok?
    >
    > Standardowa gwarancja to 24 miesiące. Taka jest jej opinia (podsłuchiwałam
    > rozmowę mamy ze sprzedawcą). Poza tym nie ma żadnej gwarancji podbitej i nie

    No to jest niestety błędna opinia (pomijając już kto co uważa za
    standard). Do zeszłego roku ustawowo gwarancja wynosiła 12 miesięcy
    (chyba, że producent określił gdzieś dłuższą w warunkach gwarancji), w tej
    chwili gwarancja jest w ogóle dobrowolna.

    > miała świadomości upływu czasu, a ten rok minął b. szybko... :-/ Gdyby
    > wiedziała wcześniej o terminie, to zgłosiłaby wcześniej. Po prostu odkładała
    > to na później-no i teraz się narobiło :-(

    No niestety chyba się narobiło. Jedyne co MZ może zrobić to sugerowany
    wcześniej kontakt z Federacją Konsumentów (może się ich producent
    przestraszy), ale jeśli producent wyprze się tej rozmowy telefonicznej to
    marnie to wszystko niestety widzę :( Ale z FK skontaktować się warto - a
    nuż nie jesteście jedyną ofiarą tej firmy i zrobili komuś takie kuku
    wcześniej? Wtedy byłby już jakiś punkt zaczepienia.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1