  • Data: 2003-10-09 14:11:27
    Temat: Re: reklamacja mebli
    Od: "RamoczKa" <ramokomar@[No SPAM!]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ponad rok od momentu zakupu? A jak zglosiła? Pisemnie?
    Najpierw telefonicznie-producentowi, a potem osobiści, pisemnie na druku w
    sklepie meblowym. taka była prośba producenta, aby zgłosić reklamację przez
    sklep.

    >A dlaczego zgłosiła
    > po roku, miała jakieś przesłanki aby uważać że gwarancja jest dłuższa niż
    > rok?

    Standardowa gwarancja to 24 miesiące. Taka jest jej opinia (podsłuchiwałam
    rozmowę mamy ze sprzedawcą). Poza tym nie ma żadnej gwarancji podbitej i nie
    miała świadomości upływu czasu, a ten rok minął b. szybko... :-/ Gdyby
    wiedziała wcześniej o terminie, to zgłosiłaby wcześniej. Po prostu odkładała
    to na później-no i teraz się narobiło :-(