eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzyRe: reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "go!" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
    Date: Mon, 28 Jan 2008 14:54:26 +0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 15
    Message-ID: <fnkqb4$c90$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fnkh17$nh6$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnki9s$1os$1@inews.gazeta.pl>
    <fnkpks$m31$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.70.203.234
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1201532068 12576 83.70.203.234 (28 Jan 2008 14:54:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Jan 2008 14:54:28 +0000 (UTC)
    X-User: go2
    In-Reply-To: <fnkpks$m31$1@atlantis.news.tpi.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Macintosh/20071031)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:513748
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr wrote:
    >
    > Mam nadzieję że się dogadam, bo nie chce czekać miesiąca na to aż sprzęt
    > wróci z podróży po Europie...
    >

    Po 1) to nie sadze aby sie wyrobili w miesiac z "podrozami" sprzetu.
    A po 2) to nie widze problemu aby Ci sprzet wymienic lub nawet oddac
    pieniadze jesli sie uprzesz, ze juz nie chcesz takiego czegos z uwagi
    np. na domniemana awaryjnosc.
    Sklep powinien to uznac za naprawe przedsprzedazna i wziac to na swoj
    garb a Tobie wydac nowiutki egzemplarz.

    --
    go!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1