eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja czajnika-proszę o poradęRe: reklamacja czajnika-proszę o poradę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "macso" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja czajnika-proszę o poradę
    Date: Tue, 26 Feb 2008 15:03:57 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <fq16ao$9gt$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <fpshht$mlg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cdw126.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1204034712 9757 83.30.172.126 (26 Feb 2008 14:05:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Feb 2008 14:05:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:519356
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "bo_tt600s" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fpshht$mlg$1@news.onet.pl...
    > witam, już 3 razy serwisowałam popsuty czajnik zelmera w autoryzowanym
    > serwisie. Kiedy popsuł się 4 raz poszłam do sklepu po zwrot kasy lub
    zamianę
    > na nowy ale uzyskałam jedynie informację że w karcie serwisowej powinno
    być
    > napisane że nie jest możliwe naprawienie tegoż czajnika. W serwisie z
    kolei
    > cały czas jedynie przyjmuja do naprawy gdyż w karcie gwarancyjnej nie jest
    > określona ilość napraw. Czy wiecie co mogę zrobić, gdzie interweniować?
    >
    >

    Na przyszłość nie zaczynać od serwisu tylko od sprzedawcy.

    Kupiłem pralkę ( Bosch ) i już przy drugim praniu przestała działać.
    W Media M odesłali żonę do serwisu, podali adres i zyczyli udanej naprawy.
    Przeszkoliłęm małżonkę co i jak, wydrukowała sobie ze strpony rzecznika
    konsumentów
    odpowiednie przepisy o niezgodności przedmiotu z umową i po burzliwej acz
    krótkiej rozmowie
    po 3 godzinach zjawili się z nowa pralką i zepsutą zabrali.

    macso

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1