eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja butów- niby proste a jednak nie :((( › Re: reklamacja butów- niby proste a jednak nie :(((
  • Data: 2004-12-06 17:04:28
    Temat: Re: reklamacja butów- niby proste a jednak nie :(((
    Od: "Roman" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >>
    > no i jelsi ten sprzedawca sie nei zgodzi - to pozostaje mi co? taki
    > zwykły sad? sprawa cywilna?
    Mam pewną sugestię . Zgadza sie że najpierw mogą naprawić ,potem wymienić,
    a na końcu zwrócić pieniądze. Myślę jednak że jeżeli chcesz przejść
    bezpośrednio do punktu ostatniego to powinnaś w reklamacji coś wspomnieć o
    poszukiwaniu innych użytkowników obuwia tej marki w Internecie. Jeżeli jest
    ktoś kto w tej firmie wie co to jest Google to na pewno zadrży i zrozumie że
    lepiej indywidualnie zaspokoić niezadowolonego klienta niż skazać się na to,
    że po każdym wpisaniu nazwy firmy w wyszukiwarkę będzie wyskakiwał twój post
    z opisem odklejonej podeszwy w wyprodukowanym przez nich bucie. Dobrze, że
    do tej pory nie wymieniłaś nazwy tej firmy:). Zastosowałem tę metodę przy
    reklamacji pewnej farby. Reakcja była piorunująca . Na drugi dzień
    przedstawiciel firmy dzwonił ze na pewno reklamacja będzie uwzględniona i
    prosił żeby tylko odczekać regulaminowy czas jaki przeznaczony jest na
    reklamację. I tak było. Mimo ze za pierwszym odrzucili całkowicie moją
    reklamację. Dobrze jest mieć dokumentację fotograficzną na wypadek jakiś
    problemów.

    --
    ________________________________
    Roman
    Adres odspamiony .Usuń:X




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 09.12.04 09:25 fi5h

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1