eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacjaRe: reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja
    Date: Sat, 11 Feb 2006 01:13:55 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 40
    Message-ID: <dsja87$1d29$1@node3.news.atman.pl>
    References: <dsj333$1b9q$1@node3.news.atman.pl> <dsj3nl$r7f$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <k...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: staticline10528.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node3.news.atman.pl 1139616839 46153 85.89.162.21 (11 Feb 2006 00:13:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Feb 2006 00:13:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    In-Reply-To: <k...@z...router>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:365922
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Debowski napisał(a):
    > Dnia 10.02.2006 Johnson <j...@n...pl> napisał/a:
    >> sg napisał(a):
    >>> kupiłem odtwarzacz mp3, ale nie miał polskiej instrukcji, wiem, że mogę
    >>> jej zażądać na podstawie odpowiednich przepisów, a sklep pewnie powie,
    >>> że jej nie ma i nie będzie, wtedy mogę zażądać obniżenia ceny i oddania
    >>> mi części pieniędzy za niepełnowartościowy towar, oni pewnie się na mnie
    >>> wypną, więc mogę skierować sprawę do sądu... ale czy muszę to robić w
    >>> miejscu siedziby firmy ?
    >
    > Dlaczego akurat w miejscu siedziby firmy?

    bo takie informacje znalazlem na stronie federacji konsumentow, wiec sie
    pytam

    >
    >> Załóżmy że odtwarzacz kosztował 400 zł.
    >> Ile i dlaczego odjął byś sobie z ceny za brak instrukcji? To dlaczego
    >> dotyczy uzasadniania podanej przez ciebie kwoty.
    >> Bo według mnie brak instrukcji obsługi nie zmienia towaru w
    >> niepełnowartościowy. Czyli możesz sobie odjąć koszt papieru.
    >
    > No chyba nie az tak lekko. W pewnych okolicznosciach brak zrozumialej
    > instrukcji moze silnie obnizac funkcjonalnosc towaru. Czy akurat tu, to
    > nie wiem.
    >

    tutaj to nie mam nic po polsku, menu w odtwarzaczu jest tez nie po
    polsku i moge nie wiedziec jak sie to uzywa

    sg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1