    Date: Wed, 23 May 2012 13:21:53 +0200
    From: Wojtek <N...@e...ukryty.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: regulamin aukcji

    januszek wrote:
    > Wojtek napisa?(a):

    > W taki sposób sformułowałeś pytanie, że nie nie wiem o co konkretnie
    > pytasz. Czy możesz je jakoś uprościć?

    Załóżmy, że w opisie aukcji umieszczam regulamin aukcji a w nim zdanie,
    że "zawsze przyjmę towar w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki".

    Czy tym samym obliguje mnie to (jako osobę prywatną) do przyjęcia zwrotu
    towaru od kupującego bez podania przez niego przyczyny (czyli podobnie
    jak to ma miejsce przy zakupie zdalnym dokonanym przez osobę prywatną od
    firmy), czy też mogę odmówić przyjęcia towaru bez podania przyczyny,
    uzasadniając że powyższy regulamin dotyczy towaru uszkodzonego (co nie
    jest jawnie w tymże regulaminie ujęte).

    Mam nadzieję, że teraz jest jaśniej. Proszę o informacje przydatne dla
    obu stron sporu.

    Wojtek