  • Data: 2009-03-07 18:03:51
    Temat: Re: reagowac na to?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gouc0d$r5s$1@news.wp.pl KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>
    pisze:

    > zeby miec satysfakcje ze jednak jej sielanka nie trwala dlugo i ze "Zlo
    > wraca"
    > j.w.
    Rozumiem to, ale czy warto się szamotać?
    Tak bardzo ci pomoże poczuć się "pomszczonym"?

    > Siary narobiła
    To cię zdziwiło?
    Po cholerę zadałeś się z ewidentną szmatą?
    Przyjmij to wszystko jako lekcję.

    > Zadbalem ale i tak sie domyslaja ze to ja, nie wiele osob o tym wiedzialo
    > i tym bardziej nie wiele osob chcialoby o tym donieść ;)
    Domyślać to się mogą do usioru.
    Piszesz - domyślają (w liczbie mnogiej).
    No to zostaw sprawę, koleś sam sobie szyje buty.
    Jak i ty sobie sam uszyłeś...

    > Juz dawno dalem sobie z tym spokoj i ani mnie ona grzeje ani ziębi.
    Jak widać niekoniecznie...
    Zadrę masz.

    > Zalezalo mi o tym zeby kolesia uswiadomic. Ale widocznie tak mu dobrze
    > daje ze nie potrafi tego do siebie przyjac ;)
    Jego rzecz.

    --
    Jotte