  • Data: 2007-07-12 19:49:04
    Temat: Re: ratunku , wrogi komornik
    Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro jesteś na urlopie, to pisma nie odbierasz. Odbierasz po powrocie i
    > żalisz się na czynności komornika, ze nie powiadomił Cię o czynności. 7 dni
    > spokojnie pismo na Twojej poczcie poleży, zanim je odeślą.

    Ja bym się pożaliła ale co mi to da? Sprawa będzie dalej złośliwie przewlekana
    a komornik będzie dalej się nade mną wytrząsał i żądał następnych zaliczek.Mi
    zależy na szybkim, rzetelnym i spełniającym standardy załatwieniu sprawy.
    Wolałabym mu tą skargą zagrozić niż ją składać.Myślę aby wysłać do niego pismo
    opisujące sytuację z jednoczesnym przesłaniem do wiadomości sądu-na razie bez
    skargi. Dobrze myślę czy naiwnie? Pozdrawiam. M.