  • Data: 2003-05-16 21:13:58
    Temat: Re: rachunki na "cyfre" - pytanie
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Div wrote:
    > Ale nie mam zadnych papierkow co im powiem nie zaplace bo wydaje mi sie ze
    > zaplacilem.. czy moze nie zaplace bo ( tu wpisze inne rozsadne
    > wytlumaczenie) czy po prostu zaplacic.. ale co dalej.. jaka mam pewnosc ze
    > za jakis czas nie przysla mi "zalegle" oplaty z innych miesiecy ? tak jak
    > wspominalem umowe rozwiazalem w 1999r a pismo dostalem w 2003 w kwietniu ...

    Jeśli rzeczywiście chcą dochodzić zapłaty za 1999 to takie roszczenie
    jest przedawnione (art.751 kc w zw. z art.750 kc (2 lata), a nawet jeśli
    nie to, to art.118 kc (3 lata). Nie mozna skutecznie dochodzić go przed
    sądem, o ile dłużnik powoła się na przedawnienie. Po prostu im to
    napisz. Oczywiście jeśli chcesz, mozesz zapłacić.

    KG