  • Data: 2005-11-22 15:52:35
    Temat: Re: quasi-drag
    Od: "waros" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co znaczy odlot? Moze po prostu sie tymi piwami nawalil? Bo nawet czysta
    > efedryna efektu odlotu nie daje, a tlumi spowalniajace dzialanie alkoholu.

    wiesz ja nie jestem chemikiem nie znam się na tym
    podałem tylko wyniki obserwacji co nastąpiło
    a w tamtych czasach to 6 piw to można było na dużej przerwie machnąć
    nawet nic nie było widać.:)))) /może jakieś słabsze wtedy były?/
    to był zawodnik który spokojnie sobie radził z 10 piwami i więcej.
    Varos