    From: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanko zwiazane z kodeksem ruchu drogowego
    Date: Sun, 17 Oct 2004 19:02:12 +0200
    <ckqmeu$5hl$1@81.210.102.2> <0...@4...com>
    <ckr06f$gbf$1@81.210.102.2> <ckr0re$a3a$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ckr13p$ile$1@81.210.102.2> <cks4pf$ofi$1@inews.gazeta.pl>
    <cks70k$22i$1@inews.gazeta.pl>
    <m...@4...com>
    <ckti9c$odg$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@4...com>
    <cktlsg$929$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@4...com>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:e655n01unitl02g2comklldpr06ajqv8nl@4ax.com...

    > Typowe zachowanie kogoś komu kończą się argumenty. Myślisz, że jeśli
    > nazwiesz mnie policjantem to sie obrażę ?

    nazwanie kogoś potencjalnym policjantem nie jest chyba obraźliwe?
    co prawda, przymiotnik "sfrustrowany" nadaje mojej wypowiedzi potencjalnie
    obraźliwy ton - ale tego nie wziąłeś sobie do serca ;)
    pozostaje więc drugi człon alternatywy - działacz komitetu osiedlowego :)

    > 1. Ja odpowiadam na zadanie pytanie (konktertne pytanie)
    > 2. Nikt nie pytał o wzór znaku B-1, a jedynie jak nalezy rozumieć
    > "słowo", a NIE o sam "znak".
    > 3. Pod znakami (lub na nich) mogą być napisy, które stanowią
    > integralną ich część. Na próżno wzorów takich napisów szukasz w
    > rozporządzeniu-tam ich nie ma, a tym bardziej ich znaczenia.

    trochę splątany ten wywód - napis stanowi inegralną część znaku ale nim nie
    jest ...
    otóż, chyba sie mylisz - rozporządzenie określa rzeczywiście "wzory" a nie
    napisy - poproszę w takim razie o wskazanie wzoru tabliczki, na której może
    być napis "zaopatrzenie", bo jakoś nie mogę znaleźc :)
    zasadnicz kwestia dotyczy interpretacji słowa "zaopatrzenie", jak wykazałem
    wcześniej, zainspirowany Twoją światłą sugestią, słownikowa definicja nie
    odpowiada zaobserwowanej praktyce - na jakiej podstawie policjant żada
    faktury? a może wystarczyłoby pokwitowanie dostawy? czy tylko dostawy do
    sklepu są ważne? a może dostawy do magazynu też sa tolerowane? itp. ...

    > A kto kwestionował rozp. ws znaków ? To ty stwierdziłeś, że nie ma tam
    > wspomnianego napisu. Ja się z tym zgadzam rzeczywiście nie ma !
    > Tylko dziwię się tobie, iż tam go poszukujesz i sie dziwisz, że go nie
    > ma ;-)

    no nie! twierdziłeś, że są inne przepisy, więc poprosiłem tylko o ich
    wskazanie, abym mógł uzupełnic moją wiedzę o przepisach obowiązujących w
    ruchu drogowym
    a może chodzi tu po prostu o prawo powielaczowe? lub widzimisię lokalnych
    stawiaczy znaków?

    nn

    ---