    From: "siliana" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanie o testament-jak to zrobic?
    Date: Tue, 8 Jul 2008 06:44:28 +0200

    news:g4tuab$7ov$4@inews.gazeta.pl...
    >nie część mieszkania, tylko połowa (no powiedzmu nie do końca połowa)
    >wartości tej części mieszkania.
    > Po prostu trzeba wyłożyć gotówkę i zapłacić jeśli spadkobiercy ustawowi
    > się o to upomną. Mają na to trzy lata.

    co oznacza, ze jesli mi sie cos stanie, to moj maz bedzie musial sprzedac
    mieszkanie i zostanie bez dachu nad glowa, bo bedzie musial splacic moja
    rodzine. chcialabym tego uniknac, zabezpieczyc mu przyszlosc. chcialabym,
    zeby maz mial gdzie mieszkac, a nie, zeby rodzina, z ktora mam kiepskie i
    rzadkie kontakty upominala sie o tzw. swoje. na mieszkanie my ciezko
    zarobilismy, nie rodzina. dlatego myslalam, ze testament to jest cos, co
    uchroni mojego meza przed bakructwem w chwili mojej niespodziewanej smierci.