  • Data: 2010-12-04 18:25:20
    Temat: Re: pytanie o termin wypowiedzenia
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-12-2010 18:57, A P pisze:
    > WItam :)
    >
    > mam takie pytanie
    > Jestem najemcą mieszkania,zawarłem umowę na czas określony od
    > 1.09.2010 do 31.08.2011 r.W umowie mam napisane,że strony mogą
    > rozwiązać umowę z zachowaniem jednomiesiecznego okresu wypowiedzenia.W
    > umowie jest zaznaczone,iz płatności mam dokonywać do 10-tego każdego
    > miesiąca.
    > a wiec
    > Czy obowiązuje mnie jakaś konkretna data złożenia
    > wypowiedzenia,np.ostatni dzień miesiąca poprzedzajacy okres
    > wypowiedzenia(tzn.jeśli chcę sie wyprowadzić od 1 stycznia,to
> [...]

    Najlepiej byłoby, jakbyś wypowiedziała pod koniec miesiąca. Wtedy
    płatność z czynszem byłaby jasna. Jak wypowiesz w środku, to wg mnie
    powinnaś zapłacić czynsz za ostatni miesiąc proporcjonalny do dnia
    zakończenia umowy, ale jak masz czynsz płatny z góry to wynajmujący może
    być innego zdania.

    --
    .B:artek.