  • Data: 2003-03-25 16:44:46
    Temat: Re: pytanie o art.233/234 KK - do praktyków - długie i zawiłe
    Od: "Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...
    > Zostanie zakończone umorzeniem (do 7 dni) po przyjściu prokuratora z
    grypy.

    umorzone? prokuratura nie wystąpi o prawa rodzicielskie w odn. do matki?

    > Przy okazji konkuben poturbował matkę. Matka odmówiła policji złożenia
    > zawiadomienia o pobiciu jej przez konkubena.

    a to nie dziwi mnie to jest własnie mądrość polskich kobiet nieszanujacych
    się...

    > Córka z bratem mieszka u ojca
    > (nieprawomocne postanowienie sadu rejonowego, złożona apelacja matki).

    aha chyba o władze?

    > Akta sprawy (doniesienie, notatki służbowe, zeznania konkubenta)

    jak zeznania skoro nawiał ?

    na poniższe pytania pewnie odpowiedzą miłośnicy karnego ale mysle,że zrobią
    to z pewną ostroznością ...zebrany materiał może wskazywac na to ,że sprawa
    miała miejsce w chwili libacji w tym domu i dowody mogą wskazywać na racje
    kobiety jak i również mężczyzny a wtedy sam zainteresowany powinien podjac
    decyzje czy jest wstanie udowodnić swoje racje...
    przyjmując jednak ,że mąż nie miał nic wspolnego z tym pobiciem to jest sens
    składania o fałszowaniu ...

    Sandra