    From: "barakuda" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [pyt] Pewne wątpliwości odnośnie mojej pracy.
    Date: Sun, 18 Dec 2005 00:18:26 +0100

    W artykule news:do224g$hfu$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Danuta z adresu <x...@x...xx.x> napisał(a):

    > Użytkownik "barakuda" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To porównaj zabieg wykonywany przez technika chemika, który robi w
    > tym 26 lat i zna się na tym a pielengniarką po "wyższej szkole" która
    > dopiero co została przyjęta do pracy a zobaczysz róznicę. Poza tym
    > każdy pracownik ma identyfikator i ma również wpisane tam stanowisko
    > więc jeśli sobie nie życzysz aby technik chemik Ci pobierał krew to
    > idź do kogoś innego.

    stanowisko mi nic nie mówi i na tym się nie znam ,wyjaśnię Ci dyrektorem
    szpitala wcale nie musi być lekarz ,może być ekonomista ,więc to ,że jest
    ktoś dyrektorem szpitala wcale nie oznacza by mógł on leczyć .A tak swoją
    drogą czy 25 lat temu też byłaś taka doświadczona i tak pewnie pobierałaś
    ,ciekawe na kim się nauczyłaś tego nowego fachu bo chyba nie w technikum
    chemicznym. Pielęgniarki tego uczyły się szkole.
    Barakuda