  • Data: 2005-12-17 22:05:07
    Temat: Re: [pyt] Pewne wątpliwości odnośnie mojej pracy.
    Od: "Danuta" <x...@x...xx.x> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "barakuda" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:do1r8s$o1u$1@news.onet.pl...

    > A ty byś wolał by ci zastrzyki dawał chemik czy pielęgniarka ? - chyba nie
    > miałeś tego "szczęścia co ja" ? Nikogo nie pokopałem i nie chcę by technik
    > chemik mnie kłuł ,a ty mądralo jak chcesz to twoja sprawa .

    To porównaj zabieg wykonywany przez technika chemika, który robi w tym 26
    lat i zna się na tym a pielengniarką po "wyższej szkole" która dopiero co
    została przyjęta do pracy a zobaczysz róznicę. Poza tym każdy pracownik ma
    identyfikator i ma również wpisane tam stanowisko więc jeśli sobie nie
    życzysz aby technik chemik Ci pobierał krew to idź do kogoś innego.