  • Data: 2004-10-03 22:18:54
    Temat: Re: [pyt] Ciekawy problem z domem
    Od: "Pierluigi Collina" <c...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.60.0409301125000.-384773@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > Ano prawda. Prawdę mowiąc list nic nie objaśnia jaki jest jej
    > status... (korzystająca - użyczenie ?).

    Dziekuje za odpowiedzi.
    A ta pani sobie po prostu jest. Korzystac korzysta, ale bez jakiegokolwiek
    oficjalnego zaproszenia czy uzyczenia czy czegos takiego, a tym bardziej
    zameldowania. Po prostu z litosci sie jej nie wyrzuca, bo jej rodzina
    nieopodal ma delikatnie mowiac ciasno i sie troche w miedzyczasie rozmnozyla
    no i ta pani by sie nie miala gdzie zmiescic. Mnie to jednak nie interesuje,
    raczej aspekt odwrotny - jak zapobiec expansji rodzinki do domu, w ktorym ta
    pani przebywa.

    pc