  • Data: 2010-05-21 13:04:15
    Temat: Re: punkty karne dla pasazera
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A masz jakiś inny?
    >
    > Bo ja od 10 lat jeżdżę na światłach i od dawna widzę, że to ułatwia.

    no to faktycznie zajebisty argument.

    Ja nie. Ja zauwazam, ze po wlaczeniu swiatel auto konsumuje zdeczkow iecej
    paliwa.

    > Więcej jest wyjeżdżone złą techniką jazdy oraz źle zarządzaną
    > komunikacją miejską a nie małym światełkiem.

    czyli swiatla swiecone calodobowo i calorocznie nie zwieksza zuzycia paliwa
    ??????

    Z fizycznego punktu widzenia energia zuzyta przez zarowke musi byc
    wyprodukowana zamieniajac energie chemiczna paliwa w energie elektryczna.
    Oznacza to, ze wlaczenie dodatkowego oswietlenia o mocy stu kilkudziesieciu
    watow powoduje zwiekszone zuzycie paliwa. I nie interesuje mnie Twoje
    odczucie, ze u Ciebie tak nie jest.

    Icek