  • Data: 2010-05-20 09:33:37
    Temat: Re: punkty karne dla pasazera
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie chodzi o to, czy pasy pomagają przeżyć, czy nie. Chodzi o to, czy
    > człowieka traktuje się jak człowieka, mającego wolną wolę i rozum, czy jak
    > krowę - którą trzeba trzymać na lince i pilnować, aby sobie krzywdy nie
    > zgodziła.
    >
    > Być może traktowanie Ciebie jak krowy jest Ci na rękę, mnie to oburza.

    zgadzam sie - nienawidze jak panstwo jest nadopiekuncze
    lecz z drugiej strony powinny byc jakies zaleznosci pozwalajace utrzymac
    rownowage finansowa aparatu ubezpieczeniowego jak chocby te zwyzki.
    zobacz na oc - robisz dzwona - dostajesz zwyzke.

    czyli nie chcesz zapinac pasow? prosze bardzo - wola twoja. pamietaj ze za
    zwiekszone ryzyko bedziesz musial zaplacic z wlasnej kiesy.

    i voila!
    masz wolnosc zachowana ze stabilnoscia, kosztem komplikacji kwitologicznych
    przy kontrolach