eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopunkty karne -czy Policja za późno wnioskuje o egz. kontrolny?Re: punkty karne -czy Policja za późno wnioskuje o egz. kontrolny?
    From: "Grzegorz S." <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: punkty karne -czy Policja za późno wnioskuje o egz. kontrolny?
    Date: Wed, 7 Apr 2004 22:05:30 +0200

    Użytkownik "adre" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c505cq$mi$1@inews.gazeta.pl...

    > NO to jak nazbierałes to chyba nie umiesz jeżdzić tak jak trzeba w
    > cywilizowanym kraju, skoro ni e umieszto moze warto sie douczyć. Chociaz
    > musze pogratulowac, że nie dałes policjantom w łapę.
    > A jesli chodzi o termin to niestety ni e wiem.

    Jak ja lubie czytac takie glupie odpowiedzi.
    Punktuy mozna zebrac za rozne przwinienia
    Co nie koniecznie musi oznaczac ze ktos nie umie jezdzic
    Wiec moze przed napisaniem czegos takiego warto sie chwilke zastanowic?
    Szczegolnie ze na zadane pytanie nie ma sie nic do powiedzenia.
    Pozdrawiam
    Grzegorz S.