  • Data: 2008-12-03 13:18:21
    Temat: Re: przymus posiadania dowodu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > I właśnie cały wic polega na doręczeniu "sądówek".
    > Jeżeli listonosz przychodzi do chaty z "sądówką" to wyda każdemu kto jest w
    > domu. Ale jak odbiera się "sądówkę" z urzędu pocztowego - to musi się
    > adresat stawić osobiście - nie żadna tam żona czy ciotka ;)
    > Zastanawia mnie właśnie dlaczego tak jest że listonosz może a pani z
    > okienka na poczcie nie może ;)

    Tez mnie to wkurza bo mężowi łatwiej na pocztę w godzinach jej pracy
    dotrzeć a to do mnie przychodzą pisma z sądu.
    Może odebrać wezwanie do zapłaty z US z terminem 7 dni bo jak nie to
    wchodzą na konto a sądowego pisma na które czekam (np. że mi przyznali
    wynagrodzenie w pełnej wysokości) już nie może.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813