  • Data: 2013-05-17 14:50:02
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-17 14:18, trolling tone pisze:
    > Zanim przegrane procesy spowodują bankructwo, możesz
    > tak podtruwać bardzo wielu ludzi całymi miesiącami, jeśli nie latami.

    W skrócie. Restaurator powinien drżeć na samą myśl, że kogoś może otruć.
    Dziś tak niekoniecznie jest. Sanepid na pewno tego nie zapewnia.
    Ludzie nie mają kasy na prawników, sądy są niedofinansowane i niewydolne.
    Kasa jest od ludzi ściągana ale większość się marnuje.
    Podatki powinny być ściągane jedynie na wspólne cele a nie tak jak dziś
    do wspólnego wora z którego potem się dzieli i kradnie.

    > Pracowałem trochę jako barman i mogę cię z czystym sumieniem zapewnić,
    > że są miejsca, gdzie takie kontrole działają, a ich charakter z punktu
    > widzenia zdrowia klientów ma dużo większy sens, niż kontroli
    > prowadzonych np. przez browar.

    Już Liwiusz napisał - słyszałeś kiedyś o przypadku afery wykrytej przez
    sanepid a nie przez ludzi/media?

    > Wolność gospodarcza - swoboda podejmowania działalności gospodarczej,
    > wolna od ingerencji państwa.

    "wolna od ingerencji państwa" - to chyba dosyć jasne?

    > w czym wolność gospodarcza jest ważniejsza
    > od innych kategorii wolności, tak, że nie może podlegać ograniczeniom
    > jak tamte?

    Ja nie jestem na tyle naiwny, że wierzę, że da się wprowadzić wolny
    rynek w PL, że możliwa jest wolność gospodarcza bez ograniczeń.
    Chodzi o dążenie do celu.
    Chodzi o to aby ludzie przestali patrzeć na świat przez czerwone
    okulary, porzucili retorykę lewicową i wreszcie o to aby zmienić prawo.
    Poszerzyć wolność gospodarczą jak się tylko da.
    I to jest dobre zwłaszcza dla najbiedniejszych.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info