    From: "Graszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przychodzę na piwo...
    Date: Tue, 10 Jan 2006 12:29:46 +0100

    Swego czasu, a było to latem, gdy w centrum mego miasta wydzielono strefę
    "deptaka miejskigo" jak grzyby po deszczu zaczęły się tam pojawiać piwne
    ogródki. Po pewnym czasie okazało się, że po kontroli Sanepidu (chyba) część
    musiała zawiesić działalność z powodu "nie mania" WC. Skoro jest taki wymóg,
    to mozna dyskutować posługując sie tym własnie argumentem - jest to
    nieodzowna strona procesu konsumpcji i tyle. Z doświadczenia wiem, że co
    lokal to obyczaj. W dobrych restauracjach i knajpach nie ma z tym problemu.
    Zdarza mi się nawet czasem z dzieckiem wdepnąć do jakiejś pizzerni z
    chodnika tylko po to, aby skorzystać z WC i często nie muszę nic płacić.
    Widać jest to sprawa w gestii właściciela/obsługi.
    Pozdrawiam, Graszka
    P.S.do Orki: Czy to ta sama Orka, którą kiedyś czytywałam na grupie
    podatkowej:))? Jeśli tak, to serdeczności :)).