eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzetwarzanie danych w c.market. a firmaRe: przetwarzanie danych w c.market. a firma
  • Data: 2004-07-24 11:32:34
    Temat: Re: przetwarzanie danych w c.market. a firma
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4f0d.0000000d.41020e71@newsgate.onet.pl...

    > Jeśli uznalibyśmy, że dane adresowe niewielkich firm, składających się
    > głównie z osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą są bardziej
    > chronione (ponieważ ich adres jest jednocześnie adresem prywatnym
    właściciela)
    > i nie można do nich wysyłać "prywatnych" ofert reklamowych, to doszłoby do
    > pewnej nierówności. W takim przypadku można bez ograniczeń wysyłać takie
    > reklamy np. na adres siedziby spółki kapitałowej (niczyje prywatne dobro
    nie
    > jest naruszone, bo nikt tam, zazwyczaj, "nie mieszka"), natomiast do osoby
    > fizycznej prowadzącej działalność już nie.

    No tu widzę kilka problemów. Na pierwszą linię wychodzi to, jak mam
    stwierdzić, czy to jednoosobowa firma, czy wielka fabryka. Nawet spółki z
    oo. bywają jednosobowe rejestrowane w miejscu zamieszkania właściciela.

    Po za tym mam wątpliwość, co w wypadku wysłania oferty zakupu rowerów, do
    hurtowni papierosów. Niby z ich działanością nie zwiazane. No ale co szkodzi
    na przeszkodzie, by się przeprofilowali?
    >
    > Poza tym o adresacie przesyłki powinien decydować podany na niej adres
    > (firmowy/prywatny), a nie jej treść (oferta handlowa/prywatna).

    Tylko, że nadawca moze nie wiedzieć, kiedy podany adres jest prywatnym
    adresem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1