  • Data: 2006-12-12 13:21:26
    Temat: Re: przetarg komputerowy
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):

    > Co nie zmienia tego, że jak się poużerałam z polskimi skła...
    > eee... markowymi :P w kafejce internetowej, to sobie kupiłam
    > już jednak DELLa.
    > Odpowiedniki odpowiednikami, ale mój patriotyzm mocno zanika
    > jak wiem, że potem to ja będę to miała na głowie.

    To zalezy co sie ma na mysli, piszac - polski B-Brand. Ja mowie tu o
    kilku firmach ktore to robią/robili od lat, a nie o jakichs hurtownikach
    ktorzy nagle zaczeli miec ochote na wlasna marke komputerow.

    > Ja też lubię mniej awaryjny - dlatego u mnie stoją dwa DELLe.

    Ja wlasnie mialem bardzo zle doswiadczenia z notebookami Dell'a. Swego
    czasu preferowalem Compaq'a, ale teraz niestety go nie ma.
    Faktycznie na polu notebookow, to nie ma zadnej alternatywy. Mozna
    wziasc dobrego HP/Dell i w przypadku HP modlic sie zeby nie musiec
    kozystac z serwisu, albo tandetne skladaki za 2tys, lub
    chinszczyzno-koreanszczyzne...

    Ze stacjonarnymi jest troche inaczej. Dawniej bardzo cenilem sobie
    Adax'a (jak byl), pozniej przerabialem HP, teraz jest troche gorzej,
    wole sam skladac sprzedawany sprzet, przynajmniej wiem z czego jest
    zrobiony i jakiej jakosci sa do tego uzyte komponenty. To jest dobre
    rozwiazanie, jesli chce sie sprzedawac sprzet dobry a nie tani.

    pozdrawiam,
    Przemek O.