    From: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przetarg dla wybranych
    Date: Tue, 08 Jun 2004 11:50:58 +0200

    Daniel H. wrote:

    > to ja chcialem wydzierzawic ziemie od gminy na okres 2 miesiecy pod parking
    > :)

    Generalnie nie widzę podstaw prawnych do protestu formalnego (co nie
    znaczy, że na pewno ich nie ma). Ale nieformalnie bym protestował. Poza
    uzasadnieniem "logicznym" możnaby się na jakiś przepis powołać, ale
    szczerze mówiąc nic mi do głowy nie przychodzi. Choć, może zapis art. 15
    ust. 1 pkt 3 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - ale z drugiej
    strony cała ustawa dotyczy konkurencji między przedsiębiorcami... Nie
    wiem, szczerze mówiąc nie wiem. Może takie ograniczenie wynika z jakiejś
    uchwały rady gminy? Pieron wie... A może oni po prostu się machnęli w
    warunkach przetargu?
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk